Fundraising

Om de verschillende sociale doelen te ondersteunen organiseert onze club fundraising-activiteiten. Dit kan door een verkoopactiviteit van producten, ofwel door de opzet van een grotere activiteit, zoals het jaarlijks filmfestival.

FILMFESTIVAL

Traditioneel organiseert onze club jaarlijks, in het voorjaar, zijn filmfestival. In de Siniscoop van Sint-Niklaas worden een aantal kwaliteitsfilms geprojecteerd. Achteraf volgt een gezellige nababbel in een verzorgde netwerkreceptie. Ook in het voorjaar 2023 (datum nog te bepalen) draaien de fils wee ten voordele van KIWANIS ’sociale doelen.

Verkoop Ambachtelijke kroketjes

Door de verkoop van een lekker en kwaliteitsvol product gaan we op zoek naar de nodige fondsen om sociale doelen te steunen.

Bekijk ons heerlijke assortiment ambachtelijke kroketten en bestel ze online want er is voor ieder wat wils! Van een klassieker tot iets unieks. Of het nu als voorgerecht, hoofdgerecht of gewoon uit het vuistje is: een kaas- of garnaalkroket smaakt altijd!

Actie in de winterperiode

Fietstrophy

Tijdens de zomer kan je in teamvorm van een fietstocht genieten in de Waaslandse polders. De fietstocht is doorspekt met proeven die in het landschap zijn ingebed. Ondertussen tracht je ook een mysterie op te lossen door tips te ontrafelen en een puzzel samen te leggen.

Fietstrophy beëindigd